Sprawdź aktualne oferty pracy na stanowisku: Specjalista ds. logistyki - praca
Wyślij do nas zgłoszenie wraz ze swoim CV!
-
Bolesławiec
Referent/Specjalista ds. logistyki
Do firmy Bader Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu poszukujemy osoby na stanowisko: Referent/Specjalista ds. logistyki
(lokalizacja: Bolesławiec, dolnośląskie, ul. Kościuszki 58)
Czytaj dalej
Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko pracy Specjalista ds. Logistyki. Zachęcamy jednak do zostawienia swojego CV.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać za pomocą e-maila: praca@bader-leather.com
Specjalista ds. logistyki – opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy organizacja, planowanie i kontrola przepływu materiałów, produktów i surowców pomiędzy przedsiębiorstwami.
Praca Specjalista ds. logistyki – obowiązki i zadania
Praca na tym stanowisku to przede wszystkim praca umysłowa wymagająca ponadprzeciętnej umiejętności planowania działań. Głównym obowiązkiem osoby na tym stanowisku jest dbałość o zapewnienie bezbłędnych działań logistycznych w BADER Polska. Oznacza to, że specjalista ds. logistyki odpowiedzialny jest między innymi za takie zadania jak:
- kontrolę magazynu,
- kontrolę zaopatrzenia,
- kontrolę importu i eksportu materiałów, produktów i surowców,
- współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z przedsiębiorstwem,
- organizacja transportu.
Do obowiązków i zadań logistyka należy również stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze logistyki, które pozwoliłyby na ulepszenie tego procesu. Dodatkowo specjalista jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowej dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów zarówno z dostawcami, jak i klientami.
Osoba na tym stanowisku powinna stale współpracować z innymi działami firmy, aby wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przebiegały bez zarzutu.
Specjalista ds. logistyki – wykształcenie
Osoba ubiegająca się o to stanowisko powinna posiadać minimum wykształcenie średnie. Najbardziej pożądane jest wykształcenie wyższe, które zostało zdobyte na kierunkach taki jak transport czy logistyka. Wymagana jest również znajomość języków obcych: angielskiego i niemieckiego. Mile widziane jest doświadczenie zdobyte podczas pracy w działach logistycznych bądź w spedycji.
Specjalista ds. logistyki – wymagania
Specjalista do spraw logistyki powinien także doskonale znać się na obsłudze komputera oraz programu SAP, a także być na bieżąco ze wszelkimi nowoczesnymi technikami zarządzania logistycznego.
Specjalista ds. logistyki – cechy charakteru
Niezwykle przydatną cechą, która doskonale sprawdzi się na stanowisku specjalisty do spraw logistyki jest komunikatywność, a także umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów. Podtrzymanie przyjaznych relacji z dostawcami i klientami, a także wysoka kultura osobista pomoże wypracować wieloletnie współprace. Logistyk powinien także cechować się strategicznym myśleniem oraz umiejętnością mądrego planowania działań. Ponadto winien być odpowiedzialny, rzetelny i dyspozycyjny. Istotna jest również umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących i wymagających natychmiastowego działania. Organizacja pracy, umiejętność współpracy oraz negocjacji to klucz do sukcesu.
Zaangażowanie w pracę oraz dokładność w wykonywaniu zawodowych obowiązków mogą zaowocować awansem na wyższe stanowisko. Firma BADER Polska szuka osób, które chcą stale pogłębiać swoją wiedzę z zakresu logistyki i zawodowe kompetencje.