Sprawdź aktualne oferty pracy na stanowisku: Specjalista ds. logistyki - praca

Wyślij do nas zgłoszenie wraz ze swoim CV!

  • Bolesławiec

    Referent/Specjalista ds. logistyki

    Do firmy Bader Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu poszukujemy osoby na stanowisko: Referent/Specjalista ds. logistyki

    (lokalizacja: Bolesławiec, dolnośląskie, ul. Kościuszki 58)

    Czytaj dalej

 

Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko pracy Specjalista ds. Logistyki. Zachęcamy jednak do zostawienia swojego CV.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać za pomocą e-maila: praca@bader-leather.com 

Specjalista ds. logistyki – opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy organizacja, planowanie i kontrola przepływu materiałów, produktów i surowców pomiędzy przedsiębiorstwami.

Praca Specjalista ds. logistyki – obowiązki i zadania

Praca na tym stanowisku to przede wszystkim praca umysłowa wymagająca ponadprzeciętnej umiejętności planowania działań. Głównym obowiązkiem osoby na tym stanowisku jest dbałość o zapewnienie bezbłędnych działań logistycznych w BADER Polska. Oznacza to, że specjalista ds. logistyki odpowiedzialny jest między innymi za takie zadania jak:

  • kontrolę magazynu,
  • kontrolę zaopatrzenia,
  • kontrolę importu i eksportu materiałów, produktów i surowców,
  • współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z przedsiębiorstwem,
  • organizacja transportu.

Do obowiązków i zadań logistyka należy również stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze logistyki, które pozwoliłyby na ulepszenie tego procesu. Dodatkowo specjalista jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowej dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów zarówno z dostawcami, jak i klientami.

Osoba na tym stanowisku powinna stale współpracować z innymi działami firmy, aby wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przebiegały bez zarzutu.

Specjalista ds. logistyki – wykształcenie

Osoba ubiegająca się o to stanowisko powinna posiadać minimum wykształcenie średnie. Najbardziej pożądane jest wykształcenie wyższe, które zostało zdobyte na kierunkach taki jak transport czy logistyka. Wymagana jest również znajomość języków obcych: angielskiego i niemieckiego. Mile widziane jest doświadczenie zdobyte podczas pracy w działach logistycznych bądź w spedycji.

Specjalista ds. logistyki – wymagania

Specjalista do spraw logistyki powinien także doskonale znać się na obsłudze komputera oraz programu SAP, a także być na bieżąco ze wszelkimi nowoczesnymi technikami zarządzania logistycznego.

Specjalista ds. logistyki – cechy charakteru

Niezwykle przydatną cechą, która doskonale sprawdzi się na stanowisku specjalisty do spraw logistyki jest komunikatywność, a także umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów. Podtrzymanie przyjaznych relacji z dostawcami i klientami, a także wysoka kultura osobista pomoże wypracować wieloletnie współprace. Logistyk powinien także cechować się strategicznym myśleniem oraz umiejętnością mądrego planowania działań. Ponadto winien być odpowiedzialny, rzetelny i dyspozycyjny. Istotna jest również umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących i wymagających natychmiastowego działania. Organizacja pracy, umiejętność współpracy oraz negocjacji to klucz do sukcesu.

Zaangażowanie w pracę oraz dokładność w wykonywaniu zawodowych obowiązków mogą zaowocować awansem na wyższe stanowisko. Firma BADER Polska szuka osób, które chcą stale pogłębiać swoją wiedzę z zakresu logistyki i zawodowe kompetencje.