Sprawdź aktualne oferty pracy na stanowisku: Referent/specjalista ds. zakupów - praca

Wyślij do nas zgłoszenie wraz ze swoim CV!

Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Inżynier Jakości. Zachęcamy jednak do zostawienia swojego CV.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać za pomocą e-maila: praca@bader-leather.com

Referent/specjalista ds. zakupów – opis stanowiska pracy

Osoba na stanowisku referenta bądź specjalisty do spraw zakupów odpowiedzialna jest przede wszystkim za sprawną organizację działu zajmującego się zakupami w przedsiębiorstwie. Jej obowiązki opierają się między innymi o analizę dostawców i świadczonych przez nich produktów.

Referent/specjalista ds. zakupów – obowiązki

Podstawowym obowiązkiem, który powinna wypełniać osoba pracująca na tym stanowisku, jest dokładna analiza rynku, który oferuje interesujące przedsiębiorstwo produkty. Spośród zebranych danych wybiera tych dostawców, których oferta jest najkorzystniejsza. Analiza ta powinna być przeprowadzana systematycznie, aby uwadze nie umknęły żadne nowe i bardziej korzystne oferty. Referent powinien realizować i rozwijać strategię zakupową z uwzględnieniem poszczególnych grup materiałowych w celu zwiększenia efektywności, a także zmniejszenia zaangażowania kapitału.

Kolejnym obowiązkiem jest prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania satysfakcjonujących i korzystnych warunków umowy w kwestii finansowej i jakościowej. Do obowiązków specjalisty do spraw zakupów należy również wypracowanie i stałe doskonalenie relacji z dostawcami. Może być to pomocne w sytuacjach, które wymagają szybkiej ponadprogramowej dostawy bądź zmniejszenie w przyszłości kosztów dostawy danych surowców. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest również za kontrolowanie stanów magazynowych, a także mądre planowanie zamówień.

Referent/specjalista ds. zakupów – wykształcenie

Osoba podejmująca pracę na tym stanowisku powinna posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe na kierunkach technicznych bądź ekonomicznych. 

Referent/specjalista ds. zakupów – wymagania

Na stanowisku specjalisty ds. zakupów wymagana jest znajomość języków obcych – angielskiego bądź niemieckiego, a także znajomość obsługi komputera. Referent powinien posiadać kompleksową wiedzę z zakresu logistyki, dystrybucji i zakupów, a także wykazywać się zdolnościami analitycznymi.

Mile widziane jest bogate doświadczenie na podobnym stanowisku potwierdzające umiejętności.

Praca referent/specjalista ds. zakupów – cechy charakteru

Referent bądź specjalista do spraw zakupów to przede wszystkim osoba sumienna i lojalna, która potrafi przeprowadzać rozmowy negocjacyjne. Powinna posiadać silnie rozwinięte umiejętności organizacyjne, aby sprawnie planować działania związane z zakupem produktów. Szybko, samodzielnie i zdecydowanie podejmowane decyzje będą dodatkowym atutem.

Specjalista powinien wykonywać swoje obowiązki sumiennie i dokładnie. BADER Polska ceni osoby, które pragną stale rozwijać swoje umiejętności i doskonale radzą sobie w każdych warunkach, nawet tych stresujących. Referent/specjalista ds. zakupów to także wizytówka przedsiębiorstwa.