Oferta pracy

BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.

Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1.400 pracowników.

W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:

Referent/Specjalista ds. zakupów w Łańcuchu Dostaw

Zakres obowiązków

  • Planowanie, wprowadzanie, weryfikacja i nadzorowanie zamówień
  • Nadzorowanie terminów dostaw i ilości zamawianych materiałów
  • Współpraca z dostawcami
  • Nadzorowanie i korekta stanów minimalnych w magazynach B-Parts
  • Współpraca z krajowymi i zagranicznymi oddziałami produkcyjnymi firmy Bader

Oczekiwania

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Znajomość SAP i Excel
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, planistyczne, komunikacyjne
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z terminową wypłatą wynagrodzenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość korzystania z zaplecza socjalnego (m.in. MultiSport)
  • opieka medyczna LUXMED

Jak dołączyć do naszego zespołu?

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com

z dopiskiem w tytule e-maila: Referent/Specjalista ds. zakupów w Łańcuchu Dostaw lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.

O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.