BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.
Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1 400 pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:
Referent/Specjalista ds. obsługi zamówień klientaZakres obowiązków
- bezpośredni kontakt z klientem
- wprowadzanie i nadzór zamówień specjalnych klienta
- organizowanie wysyłek specjalnych
- koordynacja prowadzonego projektu
Oczekiwania
- wykształcenie średnie, mile widziane wyższe - ekonomiczne bądź logistyczne
- komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- dobra znajomość MS Office - w szczególności Excel
- znajomość systemów klasy ERP, znajomość SAP będzie atutem
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z terminową wypłatą wynagrodzenia, pracę w systemie 1-zmianowym
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karta Multi Sport, opieka medyczna LUXMED
Jak dołączyć do naszego zespołu?
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com z dopiskiem w tytule e-maila: Specjalista ds. obsługi zamówień klienta
lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.
O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.