Oferta pracy

BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.

Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1 400 pracowników.

W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem liderów i specjalistów w Dziale Obsługi Klienta
  • Przygotowywanie i prezentowanie kompleksowych raportów i statystyk, raportowanie do Dyrektora Łańcucha Dostaw
  • Spełnienie specyficznych wymagań logistycznych klienta; dbałość o jakość obsługi klienta; tworzenie relacji z klientami
  • Odpowiedzialność za sprawy klientów i śledzenie problemów aż do ich rozwiązania
  • Opracowywanie procedur, zasad i standardów obsługi; utrzymywanie uporządkowanego przepływu pracy w dziale, zgodnego z priorytetami
  • Prowadzenie dokładnych rejestrów i dokumentowanie działań związanych z obsługą klienta
  • Wyznaczanie jasnych celów działania i wdrażanie strategii ukierunkowanych na ich realizację
  • Wspieranie i rozwijanie zespołu obsługi klienta oraz pielęgnowanie środowiska, w którym mogą się doskonalić i wzmacniać swoją pozycję
  • Optymalizacja i redukcja kosztów ogólnych; określanie wskaźników KPI
  • Śledzenie rozwoju branży i stosowanie najlepszych praktyk w obszarach wymagających poprawy
  • Kontrola zasobów i wykorzystywanie aktywów w celu osiągnięcia celów jakościowych i ilościowych
  • Wdrażanie zasad Lean Management i Systemu Operacyjnego Bader (BOS)
  • Odpowiedzialność za wszystkie wymagane procesy audytowe; spełnianie wymogów prawnych

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętności przywódcze
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość narzędzi MS Office, mile widziana znajomość systemu SAP
  • Podejmowanie nowych inicjatyw i szukanie rozwiązań, umiejętność zarządzania zmianą, negocjacji; analityczny, zorganizowany sposób pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres, dyspozycyjność, samodzielność w ustalaniu priorytetów
  • Gotowość do podróży służbowych, kompetencje międzykulturowe, elastyczność.

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie, możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy, system premii
  • Możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karty Multi Sport, prywatnej opieki medycznej Luxmed

Jak dołączyć do naszego zespołu?

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com z dopiskiem w tytule e-maila: Kierownik Działu Obsługi Klienta

lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.

O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.