Oferta pracy

BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.

Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1 400 pracowników.

W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:

Referent/Specjalista ds. obsługi zamówień klienta

Zakres obowiązków

  • bezpośredni kontakt z klientem
  • wprowadzanie i nadzór zamówień specjalnych klienta
  • organizowanie wysyłek specjalnych
  • koordynacja prowadzonego projektu

Oczekiwania

  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe - ekonomiczne bądź logistyczne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • dobra znajomość MS Office - w szczególności Excel
  • znajomość systemów klasy ERP, znajomość SAP będzie atutem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z terminową wypłatą wynagrodzenia, pracę w systemie 1-zmianowym
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karta Multi Sport, opieka medyczna LUXMED

Jak dołączyć do naszego zespołu?

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com z dopiskiem w tytule e-maila: Specjalista ds. obsługi zamówień klienta

lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.

O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.