BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.
Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1.400 pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista w Dziale Zarządzania Relacjami z KlientemZakres obowiązków
- kontakt z klientem zagranicznym, wyjazdy służbowe
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów jakościowych oraz weryfikacja zasadności reklamacji klienta
- przekazywanie informacji o reklamacjach wewnątrz firmy
- tworzenie statystyk
Oczekiwania
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, negocjacji i utrzymania długofalowych kontaktów z klientem
- samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy, system premii
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karta MultiSport, opieka medyczna LUXMED
Jak dołączyć do naszego zespołu?
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com
z dopiskiem w tytule e-maila: Specjalista w Dziale Zarządzania Relacjami z Klientem lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.
O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.