Oferta pracy

BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.

Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1.400 pracowników.

W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista w Dziale Zarządzania Relacjami z Klientem

Zakres obowiązków

  • kontakt z klientem zagranicznym, wyjazdy służbowe
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów jakościowych oraz weryfikacja zasadności reklamacji klienta
  • przekazywanie informacji o reklamacjach wewnątrz firmy
  • tworzenie statystyk

Oczekiwania

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, negocjacji i utrzymania długofalowych kontaktów z klientem
  • samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy, system premii
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karta MultiSport, opieka medyczna LUXMED

Jak dołączyć do naszego zespołu?

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com

z dopiskiem w tytule e-maila: Specjalista w Dziale Zarządzania Relacjami z Klientem lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.

O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.