BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.
Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1 400 pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracowników na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi KlientaZakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem liderów i specjalistów w Dziale Obsługi Klienta
- Przygotowywanie i prezentowanie kompleksowych raportów i statystyk, raportowanie do Dyrektora Łańcucha Dostaw
- Spełnienie specyficznych wymagań logistycznych klienta; dbałość o jakość obsługi klienta; tworzenie relacji z klientami
- Odpowiedzialność za sprawy klientów i śledzenie problemów aż do ich rozwiązania
- Opracowywanie procedur, zasad i standardów obsługi; utrzymywanie uporządkowanego przepływu pracy w dziale, zgodnego z priorytetami
- Prowadzenie dokładnych rejestrów i dokumentowanie działań związanych z obsługą klienta
- Wyznaczanie jasnych celów działania i wdrażanie strategii ukierunkowanych na ich realizację
- Wspieranie i rozwijanie zespołu obsługi klienta oraz pielęgnowanie środowiska, w którym mogą się doskonalić i wzmacniać swoją pozycję
- Optymalizacja i redukcja kosztów ogólnych; określanie wskaźników KPI
- Śledzenie rozwoju branży i stosowanie najlepszych praktyk w obszarach wymagających poprawy
- Kontrola zasobów i wykorzystywanie aktywów w celu osiągnięcia celów jakościowych i ilościowych
- Wdrażanie zasad Lean Management i Systemu Operacyjnego Bader (BOS)
- Odpowiedzialność za wszystkie wymagane procesy audytowe; spełnianie wymogów prawnych
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętności przywódcze
- Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość narzędzi MS Office, mile widziana znajomość systemu SAP
- Podejmowanie nowych inicjatyw i szukanie rozwiązań, umiejętność zarządzania zmianą, negocjacji; analityczny, zorganizowany sposób pracy, umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres, dyspozycyjność, samodzielność w ustalaniu priorytetów
- Gotowość do podróży służbowych, kompetencje międzykulturowe, elastyczność.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie, możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy, system premii
- Możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karty Multi Sport, prywatnej opieki medycznej Luxmed
Jak dołączyć do naszego zespołu?
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@bader-leather.com z dopiskiem w tytule e-maila: Kierownik Działu Obsługi Klienta
lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.
O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.